Gräsänka

Jag har varit gräsänka sedan igår morse. Älsklingen är med jobbet i Vemdalen och kommer hem imorgon någongång. Jag är redan less på att vara själv hemma. Det blir så tråkigt.. Jag har inte haft någon skola heller, varken igår eller idag, men imorgon när Älsklingen kommer hem så har jag skola mellan 12.15-17.00.
Men jag har hunnit mycket när jag har varit själv. Jag har dammat, dammsugit, torkat golv, putsat fönster, bytt gardiner och renbäddat i sovrummet. Så har jag ju varit Nemovakt både igår och idag så jag har ju fått sällskap iaf :)


Såg på skatteverket idag att jag kommer få en massa pengar tillbaka och det tackar jag inte nej till :)


Nu ska jag gå och göra lite middag.




Puss

Kommentarer
Postat av: Twixy

hur kan man se de? vill oxå veta hur mkt jag ska få tillbaka :D tusen tack för hjälpen me nemo, även fast jag tyckte F var lite ful som jobba över idag :/ tagit me arb.tröjan från jobbet nu btw, ska bara komma ihåg att ta me den till fränsta i morgon :P kram!

2011-03-22 @ 20:46:17
URL: http://twixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se