Snart examen

Nu är det exakt tre veckor kvar till examen, det ska bli sjukt skönt. Men lite nervös är jag också. Jag har bara praktiken och det praktiska provet kvar, men det ska ju inte vara några problem. Sen är det en massa fix med att ansöka om examen och kandidatexamen och när det har kommit ska jag ansöka om legitimation. Så det är en hel del som det ska hållas ordning på.

Nu har vi börjat med studentsalarna på avdelningen. Vi har två veckor. Det går jättebra. Det är roligt att få ta ansvar på riktigt, att det är våra patienter och att det är vi som ska se till att allt blir gjort. Så det kommer bli lärorika dagar, har bara hunnit med tre dagar än.

På fredag kommer Svinto hit och ska vara hos oss i två veckor för att mamma och pappa ska till Turkiet, det ska bli så himla mysigt att ha han här. Men lite jobbigt också, för jag har ju praktiken samtidigt. Men då får jag känna på hur det är att ha hund även när man inte är ledig. Så det ska bli bra :)

Om två helger ska jag på rallylydnadskurs med Svinto, det ska också bli roligt och se vad det är :)


Nu är jag grymt trött och har ingen aning om vad jag har skrivit, men det blir nog bra ändå :p


Godnatt!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se