Tisdag

Ja, idag är det tisdag men för mig känns det som att det är söndag. Idag har jag varit ganska effektiv, diskade och gjorde fint i köket och sen dammsög jag :)
Nu har jag börjat läst lite på uppsatsen vi ska opponera på. Vi skickade in våran uppsats igår. Om en vecka är förhoppningsvis den här kursen över och det ska bli så himla skönt :)
Efter den här kursen är det bara praktik kvar, och sen är jag klar sjuksköterska, hur sjukt är inte det? De här 3 åren har gått så himla snabbt. Det ska bli jätteskönt att bli klar samtidigt som det känns lite läskigt. Har gått i skolan i 15 år i sträck. Det kommer bli konstigt att inte börja skolan igen till hösten, men skönt att få lön istället för lån och bidrag från CSN.

Det var allt för mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Twixy

heeelt sjukt :P

2011-03-16 @ 09:06:34
URL: http://twixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se