Nöjd

Idag ska jag och Hanna bara läsa igenom C-uppsatsen på varsit håll och kolla om vi har skrivit nåt tokigt eller missa en punkt. Sen i eftermiddag ska vi skicka in den till examinernade läraren. Det är helt ofattbart. Jag som har gruvat mig för C-uppsatsen sen jag gick i gymnasiet och det gick hur bra som helst att skriva, förutom en svacka i mitten. Men ingenting att klaga på. Igår när vi skulle göra klart allting så satt vi i 3 timmar med att försöka få dit sidnumreringen. Jag tycker inte det ska vara det svåraste med uppsatsen, men det var det. Var till och med till studiementorn (eller vad hon nu kallar sig) och hon sa att det var det konstigaste hon sett. Så det måste ha varit min dator som var knäpp. Men vi fick till det tillslut.
Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle skriva något om C-uppsatsen varken här eller på Facebook. Men jag kände att jag var tvungen att göra det nu. För jag är så himla glad att vi har fått ihop en uppsats på 30 sidor (från försättsblad till bilagor). JAG ÄR NÖJD!
Får bara hoppas att vi slipper komplettera.

Resten av dagen ska jag bara njuta av att jag får vara helledig från skolan tills på måndag eller tisdag, då vi kommer få en uppsats vi ska opponera på.

Aja, det var nog allt för mig!



Majwååh'!, jag saknar dig!




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se