Jul

Nu är julen över.. Det har varit en jättemysig jul med mycket åkande. Den 22:a kom Elias och hämtade mig, då åkte vi hem till Ramsjö, dagen efter kom Älsklingen dit. På julaftonsmorgonen åkte vi allihopa till mormor och morfar och firade jul. Därefter åkte jag och Älsklingen hem till Fränsta, hämtade och lämnade saker, vidare hem till Älsklingens mamma och pappa, och sen till hans mormor och morfar. Efter det åkte vi hem till hans mamma och pappa igen, och sen hem. Dagen efter julafton åkte vi till hans farmor efter det så åkte vi hem till hans mamma och pappa och sen åkte vi till Ramsjö och var där tills i måndags. Så det har blivit några mil..
Vi har haft jättemysigt, Anna och Mattias kom också hem, var jättelängesen jag träffade dem, så det var jätteroligt. De enda som saknades var Niklas och Nina. Annars var julen perfekt.

Jag fick bl.a. En mirandanalle och örhängen av min Älskling <3, En symaskin av mamma och pappa, en handväska och klocka av Mattias och Anna, en svampbok och en mössa av Leif och Maggan. Och så fick jag lite till som jag inte orkar skriva.


Ja, det var min jul det :)




Puss


Kommentarer
Postat av: twixy

men shiit va ni for runt då! :P stressigt värre med jul :S

2010-12-30 @ 08:38:49
URL: http://twixys.blogg.se/
Postat av: evve

Antar de är hormonerna som stökar till de.. ;) Får hoppas då att alla de förlorade hårstråna växer ut igen.. hehe.. ;P

Jo tack allt är bara bra med oss, lilleman växer så det knakar =) Allt bra själv? kram

2011-01-04 @ 22:10:56
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se