Jullov?

Ja, nu har jag i princip jullov, iaf så behöver jag inte gå på några mer föreläsningar. Jag (och Hanna) måste bara skriva en projektskiss, som jag sa att jag vill helst bli klar med den innan julafton, men det blir ju som vanlig för mig. Jag måste göra allt i sista minuten. Men nu har vi kommit överens om att skriva lite på varsit håll så kan vi skriva ihop sedan. Det måste vara klart till den 14 januari, och det ska vi ju klara.
Och så har jag tentaplugg över jul, så egentligen har jag ju inte jullov.

Imorgon ska jag göra ett arbetspass också, det är alltid lika roligt + att man får betalt för det :)

Idag och igår sökte jag lite jobb inför sommaren, så jag får se om det ger nåt. Är helt sjukt att jag är klar sjuksköterska till sommaren, känns inte som att det redan gått 3 år, eller ja, 2 ½. HELT SJUKT!
Känns både bra och lite nervöst, ingen som kommer att stå bakom mig och säga hur jag ska göra, men det kommer nog att gå kanonbra. Lite som att ta körkort, första gången man kör själv känner man sig lite olaglig, att man tagit bilen och bara åkt. Ingen som sitter bredvid. Men jag har lyckats köra bil i över tre år utan att något har hänt, så då ska jag väl klara av det här också :)


Jaja, det var allt för mig för den här gången.









God Jul till er alla! (om jag inte skriver något mer innan dess)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se