Modell för en dag

Imorse gick jag upp till frisören och frächade upp håret lite :). Sen åkte jag till Sundsvall och hämtade upp Katrin och sedan hämtade vi upp Sandra och åkte vi på scandic på Modell för en dag.
Det har varit en kanondag. Vi kom dit, bytte om och sen blev vi sminkade. Efter det så begav det sig in i ett rum och där fick vi knäppa en massa bilder. Vi hade en himla tur att vi kom när vi kom, för de som kom ca en timme efter oss fick vänta hur länge som helst.
Vi knäppte ca 60 bilder var. Men jag köpte bara 3 st. Tyckte det var för dyrt att köpa alla. Skulle jag köpa alla skulle det gå på 2400 kr. Så jag nöjde mig med 3 för 1200. 




Här kommer bilderna :)
                                                                                




Puss


Kommentarer
Postat av: Linda Bäckman

Gud va fin du är gumman!!!!!

2010-12-18 @ 00:02:27
URL: http://bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Gud vilka fina bilder! :)

2010-12-18 @ 21:13:39
Postat av: Elina

Tack :)

2010-12-20 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se