Uppe med tuppen

Älsklingen väckte mig och sa att "idag är du bara 28 minuter sen", men det visade sig att mina larm inte skulle börja ringa förrän 06,30 och jag behövde egentligen inte kliva upp förrän kl 7. Men med tanke på mina 3 försovningar på rad så tyckte jag att det var lika bra att kliva upp. Så istället för att behöva göra allt på en kvart,  platta håret, äte frukost, borsta tänderna och klä på mig. Så kan jag ta det lugnt, så just nu sitter jag är och dricker kaffe i lugnan ro.
Om 45 minuter ska jag åka till stan och skriva omtenta. Kan inte säga att jag är jättepeppad, men det ska bli skönt att få det gjort :)

Nu kom tidningen, så kanske är dags att gå och äta frukost så jag även kan läsa tidningen i lugn och ro :)


Puss

Kommentarer
Postat av: Twixy

bättre lycka nästa gång gumman =)



svar; ja, jag känner mig verkligen lycklig nu också :D hihi, <3

2010-11-30 @ 21:43:14
URL: http://twixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se