??

Ja, vad ska man säga?! Somnade på soffan igår mellan 16-20. Vi gick och la oss vad 00. Sov till 11 och ändå är jag så här seg. Eller jag är inte seg egentligen. Men jag får inte fingrarna ur.. och pluggar. Har suttit vid datorn till och från i 3 timmar. Inte så att jag kan plugga. Hittar inte motivationen. Sitter i soffan och vill göra så mycket, t.ex. köra ett yogapass eller byta gardiner. Men jag gör det inte för att jag vet att jag måste plugga. Men jag pluggar ju inte i alla fall. Så jag vet inte vad jag ska göra.
I torsdags var jag ner till stan och pluggade med Hanna och då kändes det lugnt med tentan, det känns som att jag kan det som kommer att komma på tentan. Om nu det som är på de gamla tentorna kommer på den här tentan. Så jag ber till gud (om det finns någon) att rätta frågorna kommer på tentan. Men det vet man ju aldrig, så därför skulle det vara bra att plugga lite till.'

Ojojoj vilket jävla surr. Jag har nog skrivit ner precis det som finns i min hjärna nu. Min dialog med mig själv. Så nu kanske jag kan plugga lite?

Tänkte lägga upp lite bilder men insåg att jag sitter vid fel dator, så det får bli någon annan gång.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se