Tenta

Ja, nu är tentan skriven, så nu ska jag inte skriva något mer om den här i bloggen (förhoppningsvis). Känns som den kan gå hur som helst. Det kändes bra, men det beror ju på om jag har tolkat frågorna rätt, för har jag det så har jag klarat den.

Nog tjatat om den.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Tackade nej till jobb ikväll för att jag är så slut i huvudet idag. Känns som att jag vill ha ledigt idag. Helt sjukt att man kan bli så trött av att skriva tenta. Jag satt i två timmar. Men iofs så har jag nästan inte sovit inatt och jag tror det beror på att jag var omedvetet nervös.
Jag skrev för några rader sen att det var nog tjatat om tentan och ändå rammlar jag in på samma spår igen.

På tal om spår, så ska jag och Älsklingen åka till Ramsjö i helgen. Då ska jag ta min premiärtur för iår på skidor. Få se hur det går.

Ända sen jag fick börja åka Tjejvasan när jag var 16 år, så har jag åkt den. Men i år bestämde jag och mamma att vi skulle skippa den. Så därför har jag inte åkt nå skidor i år. Och jag saknar det inte heller tragiskt nog. För jag vill egentligen åka skidor.


Aja, osammanhängade och tråkigt inlägg. Men så får det bli idag.


Puss

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Hoppas det gick bra! :)

2011-01-17 @ 16:20:00
URL: http://ellies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig! Vad göres? :)

2011-01-17 @ 16:23:07
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Elina

Ja, jag hoppas också att det går bra :)

2011-01-17 @ 21:24:54
URL: http://elinahjert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se