Tentaångest?

Att jag aldrig lär mig! Hur svårt ska det vara att börja plugga i tid?! Den här kursen är på 10 veckor, om en vecka är det tenta och jag började plugga lite smått för 4 dagar sen. Och jag fattar inte ett skit.. Hade jag börjat plugga lite smått för ca 9 veckor sedan så hade det inte varit sådan big deal. MEN nu är det det. Men det ska väl gå vägen ändå hoppas jag. För jag vill inte säga till sommaren " nej tyvärr, jag är inte klar sjuksköterska, för jag klarade inte tentan om forskningsprocessen (eller vad nu tentan handlar om?!)". Den här skitkursen ska inte få sätta stopp för mitt jobb som sjuksköteska.
Helt sjukt, efter den här kursen är det bara C-uppsatsen och 8 veckor praktik sen är jag klar. Då har tre år gått. Och mina 15 år i sträck av pluggande är över. Förhoppningsvis så får jag även jobb så jag slipper gå arbetslös.


Det var allt för mig.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tillbaka till startsidan



RSS 2.0


Design by Twixy
Twixys.blogg.se